Kterak DJ o mody přišel

12.02.2014 10:25

Je večer.... venku tma a já přemýšlím co budu dělat.

Dobře, na TS mě čekají, a tak tedy neváhám a zapínám počítač a násladne aktualizuji nový patch 8.11 do své hry. Mezitím se připojím na TS a ono nejde.... Dívím se proč??  Nedostal jsem žádnou mě uspokojující odpověd, a tak to zkusím znovu, tentokrát již úspěšně.

Hra aktualizována a na TS již aktivní. je nás asi 6 v jedné místnosti a tak poslouchám co se řeší. Když naběhl klient a já koukám do garáže jako opařen, tak pomalu ztrácím chuť se hrnout do hry, když Žroutek, že je týmovka a už mám pozvánku...

OK, přicházím do týmu se svým drahouškem AMX 13 90... BITVA.... ááá Himmelsdorf, a já se hrnu na kopec, kde nikdo nikde není, a tak se řítím na nepřátelskou polovinu mapy, kde jsem při sjíždění kopce zjistitl, že tank nezatáčí... Oblouk jako prase a pak to narvu do baráku a tam mě zaprasí TIGER II i VK450x... Říkám si, co to jako je ??

Lidi, tolik nadávek co jsem propustil z mé dutiny ústní bude Editu strašit asi ještě týden. Po bitvě jsem ihned procházel, zda nebylo něco nerfnuto či nemám tank ve stocku, jak to občas u některých tanků po patchi bývá. Vše OK. Tak jsme dali druhou bitvu. Opět jsem nechrál pro tým, ale testoval jsem, pro mě ztracené schopnosti tanku, schopnosti se nenašly a po třetí bitvě, tentokráte s IS3 jsem to vzdal. Žroutek na 5.minut oněmněl, protože z týmovek vyskákali skoro všichni.

Založil jsem četu s Izzem a Editou... a vydal se vstříc randomu.... Stále jsem se necítil ve své kůži a s každou následující minutou jsem se cítil hůře a hůře...

Já neviděl nic.... nic.... nic... nic...

PRASÁTKA a SVIŇÁTKA,  to si neumíte představit. :facepalm:

 

Někdo do mě střílí... Někoho jsem zabil. Někdo se někde rozsvítil a po zhasnutí jsem zapoměl, kde to vlastně bylo... Nešlo to... Nešlo si nadále ničit své nervové "ústrojí".

ANO, správně, MODY, které tak rád využívám ve hře mě totálně zničily... Byl jsem troska na židli, která po dlouhou dobu zírala na monitor a nechápala tu bezmocnost.

První dvě bitvy byly opravdu v háji, než mě vysvobodil TigerPhantom, odkazem na stáhnutí základu od Aslaina... Naistaloval jsem a opět v četě vyjel...

Bylo to jako polití živou vodou, co hra to výhra. Viděl jsem to co jsem potřeboval vidět. Střílel jsem to co jsem potřeboval střílet, prostě ... "Jiné KAFE"...

 

 

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.