overlord48---další pecka a tklivý příběh v jednom

13.02.2013 23:49

overlord48


Mám tady jeden smutnej příběh z bitvy. Stalo se to na mapě Himmelsdorf v 
módu střetnutí. Jel jsem s Jagdpanzerem IV do nádražní haly pokojné 
odstřelovat nepřátele snažící se o cap. Šlo to docela dobře nebýt mentálně 
postiženého VK, které se rozhodlo, že mi pomůže. Po chvilce přijel Chaffee a
nasvítil mě. Zkoušel mě přepadnout zezadu, ale nádražní hala je přeci jenom 
dobře bránitelné místo. Naložil jsem mu dva pecky a pak ustoupil. Dementní 
VK se rozhodlo, že zachrání bitvu a rozjelo se přímo k nepřátelsé IS. Koupil
to pořádně i od Chaffeee a ten se vydal po poslední arty. Já se přesunul na 
výhodnou palebnou pozici a útočil na marně capující IS. Mezitím se arty 
statečně ubránila scoutovi a zabila jej. To už jsem měl na mušce IS a 
zasadil jsem mu poslední ránu. Potom jsem jel na kopec hledat poslední tank.
Podlední vozidlo ve hře to ale nebylo, ještě měli Grille. Opravdu tam ten 
tank byl a celou hru neudělal nic, byl v limbu. Rychle jsem ho zničil a 
urychleně sjel dolů na cap, protože Grille začal s obsazováním. No a v 
polovině cesty došel čas bitvy. Skončilo to remízou a počítač málem letěl 
oknem. Ani mě nenapadlo, že už bitva trvá tak dlouho. Se stíhačem tanků bych
poslední Grille dal na ránu. nepochybně by proti mě neměl šanci. 

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.