overlord48 to s vítězstvím v soutěži myslí asi vážně

22.01.2013 23:24

Moc pěkná věc se mi stala na El Haluffu. Jeli jsme severní stranou a já s 
Jagdpanzerem IV hledal vhodný kampingplatz. Zakempil jsem na vhodném místě a
připravil se zabíjet. Když náhle přijel Tiger s polským nickem a vší silou 
mě natlačil do mezery v kopci přímo napospas artilerii. Snažil sem se rychle
ukrýt a tak jsem couval do bezpečí. Něco jsem schytal, ale měl sem takový 
vztek, že jsem to nevnímal. Vrátil jsem se na místo a střílel do heavin. 
naložil jsem ještě T29 a IS a pak mě arty vyřadila nadobro. Napsal jsem 
klasickou hlášku „noob team“ a čekal na hořký konec bitvy. Ale Polák se 
ještě ozval s tím, že noob sem já a že sem chcípnul jako první. To byla 
blbost, protože sem vydržel předposlední. A nakonec ještě připsal něco o 
čů... a bylo po bitvě.


overlord48

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.