První z příběhů -zahajuje -overlord48

08.01.2013 18:33

Totálně dementní hráč

Siema. Zažil jsem úžasný výkon jednoho hráče. Jednalo se o T-150 a mapu 
Ensk. Celou bitvu nehybně stál na základně. Ke konci bitvy se najednou 
probudil a šel si vybrat killy za oslabené tanky. Jedna arty jela capnout 
základnu zatímco T-150 jela zabít poslední vůz - arty. Asi v polovině našeho
obsazování se T-150 vrátila a nebohou artilérii střelila na ránu. Potom se 
vrátil zastřelit si tu nepřátelskou. Celkově si odnes 3 killy (za teamkill 
se mu ale asi odečet jeden kill), takže je musel vyžrat 4. Prostě příběh se 
špatným koncem. Ale výhra to byla. Já jsem tomu mohl přihlížet, protože mě v
raných minutách bitvy sejmula Hummela T-38 (85). Viděl jsem každou jeho akci
od probuzení po hořký konec bitvy.

 

 

overlord48

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.