Reakce na velení a taktiku hraní rot od konys

18.01.2013 07:42

Přečetl jsem si články související s bitvami v rotách a jak již psal můj kolega z práce Petrh bez velení a s anarchií , která ovládá většinu našich spoluhráčů se opravdu bitva vyhrát nedá. Vím , že jsou mnohem zkušenější klany , které potkáváme , ale věřím že je můžem porazit vždyť jsme prasata , kteří se sníčím a nikým neser.... ! 

Sám mám asi dvě zkušenosti z rot, kdy jsem se zkoušel sic marně velet naší rotě. Poté co jsem napsal všichni vlevo tak jeli asi tři dle pokynu , ale zbytek zřejmě nepozná pravou stranu od levé a vyrazili středem. Prohra nedala na sebe dlouho čekat, neboť nepřítel jel komplet v kupě naší levou stranou a 6 kusů KV1S nás během minuty rozneslo na kopytech . Zbytek hry pak jen dohledávali osamělé a raněné kusy, které postuně dorážely. Po těchto marných pokusech jsem nějaké další velení prozatím vzdal. 

Z vlastní zkušenosti, kdy od roku 2006 velím military paintball klubu a máme za ty léta za sebou mnoho bitev vím, že velení a (absolutní) poslušnost v boji je základním kamenem k vítěztví (ne vži se samozdřejmě zadaří). 

Dále musím dát za pravdu a plně souhlasit s tím, že vzájemná komunikace hráčů během hry je obrovská výhoda (v klubu má každý z nás osobní vysílačku a při hře proti týmu bez spojení je to výhoda k nezaplacení). S tímto by se mělo pravdu něco dělat a všichni aktivní hráči by se to měli do budoucna snažit vyřešit tak, že bude komunikace hráčů během roty běžná a samozdřejmá. 


Chrocht a nebojme se ničeho "bez spojení není velení a bez velení není vítěztví"

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.