Recenze a replay KV 220

25.03.2014 09:43

Pokusím se tady dnes dát pár informací o KV 220.

Jak asi všichni víte někteří si ten tank koupili, jiní, nejmenovaní, jej vyhráli.

Jedná se o prémiový ruský těžký tank V. tieru. Jeho věž pochází z tanku KV1, jeho podvozek je z KV3. Ale dost bylo techiky.

Tank jako takový mi výrazně sedl do ruky a hraje se s ním velmi dobře. Většina hráčů neví, kam tento tank střílet, takže dokáže oddingat spoustu soupeřových ran. Jeho výhodou je omezený MM, kdy jezdí pouze proti TV a TVI. Proti VI zas tak úspěšný není, ale lze i tam něco nastřílet. Dělo je spíše mírně podprůměrné a vozit goldy se opravdu vyplatí. Co je na tomto tanku ale vyloženě špatné, tak je jeho dohled. Byť se snažíte sebevíc, nepřítel vás většinou vidí dříve než vy jeho, takže potřebujete s sebou někoho, kdo vám bude dělat oči.

Pro ukázku přikládám replay, kde je to nádherně vidět. Ostřelují Vás tanky, které nevidíte. V replayi potencionální damage 9000+ Nakonec se to sice podaří vyřešit, ale zůstal jsem sám proti Excelsioru, který mě na konci viděl a já jeho ne. Žárovka svítila, leč já jeho neviděl. Nakonec jsem se odhodlal to risknout a vyjet, chybělo možná 5 vteřin a byla by to výhra, takto jen remíza:

wotreplays.com/site/716468#

 

Ať se líbí a daří

 

Rejnok12

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.