Članeček pro Prasata od DrKvak

11.01.2013 15:14

Jen jednou jsem jel bitvu  s DrKvaKem a celou dobu jsem jsem se bavil trefným monologem na téma 

úrovně tanků,hráču atd. :)

Zde Vám předkládáme jeho zkušenost z boje 

 

Tadyhle jsem sprasil malej popis jedný bitky v dobách kdy jsem měl ještě 

nervy jezdit za heavy frantiky.

Bylo to na nádherný a všemi oblíbený mapě Prochorovka.Žáby kvákaly,sluníčko 
svítílo,koncentrace Poláků poměrně nízká,proste nádhera.Hned při odpočitání 
jsem si říkal"jseš rychlej tak hura na kopec a budeš zlej". Tak si to pomalu
vychrastim na ten kopec a koukam....nikde ani živáčka nikde ani mrtváčka...
no po třech minutách když už jsem si nepřipadal tak zlej,jsem vlítnul do 
vesnice. A kde se vzala tu se vzala IS-4.Asi jsem nahodil stealth mod na 
plížení vysokou trávou, protoze ten ruskej krám si mě asi nevšiml nebo mě 
ignoroval (zkuste si nevšimnout něčeho co ma 7,5 na 3,5metru a skoro 58 tun,
že? ).Takže jsem nenápadně zaparkoval za nejbližším kurníkem a s obrovským 
bojovým zápalem jsem mu vysypal celej zásobník z asi 50ti metru do boku a 
ANO vše bylo za nádherných 0dmg. Takže zpátečka a v klidu dobít,protože ISko
jse rozhodlo mě stále ignorovat a nikdo jiný nerusil naše střelecké orgie 
(on střílel na nějakýho chudáka na konci mapy, co mu koukala jen anténa nebo
tak nějak).Po naládování a s výkřiky  KILL YOU a BURN BABY BURN  dostal ten 
šmejd dalši dávku životodárného olova....se stejným výyledkem jako 
minule....0dmg.To už jsem se plazil za svůj oblíbený kurník a než řidič 
vzkřísil střelce tak jsem zkontroloval jestli mi nějakej vtipálek nevyměnil 
náboje za gumovy medvidky.Bohužel nevyměnil.Po nabití zásobníku přišel ridič
s úžasně fikaným plánem...když to nejde z boku půjde to zezadu,tam maj 
všichni akorád tak překlizku.A měl pravdu.Bohužel.Poté co prvních pět dalo 
obligatni nulu ta poslední prošla,čímž přilákala pozornost posádky a po 
otočení věže správným směrem (na mě)byl můj AMX 50 100 jedním výstřelem 
změněn na hromádku šrotu.Poslední co jsem zahlíd byl střelec jak se snaží 
rozkousat závěr kanonu.

PS:podobnejch bitev s AMX  jsem měl po nástupu 7.2 patche tak 75-80% 

oink oink
DrKvak    

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.