Nekritická skororecenze tanku KV-1

27.12.2012 16:19

 

Do nástupu britské větve tanků,byl abslolutním terminátorem v 5tieru,

sovětský těžký tank KV-1(teď je ještě k výběru Churchill 1 s podobnými vlastnostmi).

KV-1 je strojem který si na rozdíl od některých ostatních pekáču ve hře,skutečně zabojoval.

Příběh o tom jak tři stroje KV-1 zastavily postup německé tankové brigády,je notoricky známý,

a kupodivu i pravdivý.(na Kolobanově tanku bylo napočítáno 135 zásahů a z niž žádný neprošel skrz)(zdroj:D.Porter:Sovětské tanky 1939-1945)

Slavný německý Tiger vznikal vlastně jako odpověď na tento ruský těžký tank.

Já jako milovník historie, jsem po tomto tanku prahl hned od začátku ,zvláště když jsem se

s ním v několika bitvách setkal v tváří v tvář a utvrdil jsem se v jeho neporazitelnosti.

Konečně přišel ten den kdy jsem z T-28 vyexpil a zakoupilKV-1.....

a dalších asi 25 prohraných bitev bylo pro mě takovým utrpením, že jsem zavrhl ruskou větev

těžkých tanků a přešel od začátku na německé(divné?u mě až tak moc ne,takových logických skoků jsem udělal víc :) ).

Po nějakém čase (asi 1000 bitev ) jsem v nějaké slevové akci zakoupil KV-1 znovu,vyrazil do bitvy a jako bych měl úplně jiný stroj(ale chyba byla asi mezi židlí a klávesnicí).

Stroj v plném tuningu (hydraulickýnabiják,vylepšený pohon děla,maskovací síť),byl schopen čelit i protivníkům jako je Tigr 1, většinu bitev byl v první části seznamu ,když tě to po mnoha vyhraných bitvách hodilo proti 8 tierum na konec tabulky i tam se s trochou štěstí a vhodnou taktikou dalo zahrát velké divadlo.Tak už přestanu s tou orální orací na téma KV-1 je skvělý tank.

Max rychlost 34km/:není sice nic moc,ale věřte jsou i horší.

Další slabina:pomalé otáčení věže,základ je ,nepouštět si rychlé lehké a střední tanky k tělu,ve chvíli kdy kolem vás začně "kolotoč" vaše šance na přežití jsou minimální.

Slabina většiny ruských děl ,je pomalé zaměřování a přesnost,85 mm F-30 top dělo na KV-1 není vyjímkou.Zde pomůže pouze 100% vycvičenost posádky, vylepšený pohon děla a samozřejmě vy,

je třeba počkat na pořádné zaměření i když jste pod palbou,věřte vyplatí se to, váš pancíř lecos vydrží.

Teď jsme se dostali k tomu co dělá KV-1 tím co je,nevšední odolnost.Tank jako takový snese neuvěřitelnou nakládačku,590 na papíře není nic moc, ale v bitvě se vám párkrát stane,že se povlečete s poškozenými pasy,s výdrží někde hodně pod stovkou,poslední z týmu.

A nepřítel se na vás vrhne jako na snadnou kořist,náhle zjistí že stále máte zuby a drápy a že uralská ocel něco vydrží.

Tímto končím jednostranné hodnocení tanku KV-1.

Chrocht

gurp33

 

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.