Otřady-Stronghold-UglyMonkey

04.03.2015 09:10
V rámci oživení klanové aktivity budu pořádat každou neděli a středu v 18:00 stronghold akce. Zatím jen tier 6 fon fun hraní. Až usoudím, že má v tyto dny a termíny zájem 10 hráčů+ o týmovou hru, můžem zkusit tier 8.

Strongholdy jsou samozřejmě nepoviné.

Technika : Preferuji rychlejší setup, ale když nějaký nováček nebude mít úplně košér stroj, tak to také nevadí. (TOGa a AT8 neberu)

Čas : neděle a středa v 18:00 (cca dvě hodiny hraní v kuse)

Skill : nehraje roli , můžeš být červený, fialový , černý ... je to jedno.

Podmínky : TS bezpodmínečně aspoň na odposlech, poslouchat rozkazy... ať není chaozz a všichni si hru patřičně užijeme.

Chceš hrát týmově, nebrat to extra vážně? Nebojse a přijď někoho zrasit.
UglyMonkey
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

PO PRVNÍ AKCI  :)

Prasátka moje...
Musím se rozepsat trošku o našem způsobu boje. Dnes se totiž ve strongholdech oběvilo několik kaněk.

Osobní aktivita: Když už máme nějakou mapu najetou 10x a téměř vždy máme stejné počáteční rozestavení, které nám i vychází.... Tak se nám nemůže stávat, že osobní aktivitou přijdeme o tank. Ve formátu 7 vs 7 je strašně poznat, že někdo najede před 3 děla, když tam neměl co dělat. Pak se nám to začně sypat pod rukama a kurva blbě se to zachraňuje.

Skauting: Když se zavelí "jedeš tam a tam" tak se skaut nezastavuje po cestě někde jinde... Ty naše skauty co používáme jsou natolik rychlé, že na tu pozici dojedou 10-15s před nepřítelem... Když se těch 15s projebe někde po ceste... následuje nemilé překvapení.
Když má skaut najed "tam a tam" tak tam má taky zůstat a nejed dál... Dnes 2x dostal skaut do kožichu jen proto že přejel krytou spot pozici o 50m... Tam samozřejmě nebyla šance ho pokrýt.

Menežměnt HáPéček: Proč po obsazení klíčových pozic se snažíme za každou cenu rozdat dmg?? K čemu je mě dát nepříteli mužnou ránu za 120 a dostat od něj za 250-300, kór když on má hevy a my medko??? Proč se snažíme nasolit enemi spotera ,když vímě že je v krytu a zaprdelí má 4 děla?? (viz dnešní prochorovka)

Pušh: Push zmamená push... Dnes to v jedné bitvě vypadalo jak když jsme jeli CW kampaň... pušli tři tanky z 5ti ... ti dva se báli inkasovat ránu za spoluhráče... naši první tři samozřajmě zdechli a za nimi nám zbyli 2 full stroje... k čemu to je?? Tohle není random!

Nejsem neomylný velitel, občas bitvu prodám a vy to víte... ale vždy se za to omluvím.

Co by si měl ten kdo tohle čte vzít k srdci:
1.) Osobní aktivitu nechat na okamžik kdy vedeme o 2-3 tanky , nebo o dost Hápéček. Když to na začátku prodáš zadarmo, tak to jen ztěžuješ ostatním - tohle není random.

2.) Skaut dokáže na začátku obsadit důležitý místo a odhalit pohyb nepřítele s dostatečným predstihem. Tak se nikde nezastavuj a dej spoluhráčům o pár sekund navíc na zhodnocení situace.

3.) Když ti bylo zděleno, že máš za prdelí krytí.. tak ho tam máš. Neopouštěj tuto pozici do posledního okamžiku a jen a jen spoť a šetři HáPé. Když krytí nemáš, tak pověčinou dostaneš rozkaz ke stažení a v těch pár ostatním případech se stačí kouknout na mapu a zhodnotit šanci na přežití sám.

4.) Buť trpělivý. Prokempené dvě minuty nikoho nezabijí.

5.) Když jen držíme pozice a nemáme rozkaz pushovat nebo soustředit palbu, tak střílej po tom kdo se na tebe nedívá, nebo je nejsnadnější cíl (né že vyjedu celým tankem abych jednu dal a 4 dostal)

To že nás enemáci přejedou... to sa stává, ale to že to prodáme proti rudém opicím, jen proto že si nedáváme pozor na základní věci... to by se stávat nemělo.

Máme se ještě co učit... jak já jako velitel, tak my ostatní. Sice máme win rate za poslední dobu 86%, ale 4-5% z toho jsou prodané hry kvůli pičovinám. Ve zbytku nás přehrají enemáci skvělou hrou.

Týmové hře zdar. Neberte si to zas tak , že vás chci jen drbat. Na chyby je třeba upozornit ať se neopakují. Cílem je aby jsme si to užili všichni. :pig3:

Zpráva
 

 

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.