Roty 8-jak nás rozebral JejKey
29.03.2013 08:35Dost drsna realita takže vy co byste chtěli prasečí slávě pomoci
přečtěte si co zkušenější kolega PRASE napsal o sestavě a podle toho
zkuste ladit techniku a nacviky v četách, ideálně jedna bitva v četě
artina a Lt a pak prohodit aby ste se navzájem na mapě cítili a takto
secvičené dvojice a trojice mohou být dobrým základem roty ikdyž třeba
jedete-me jiné stromy a pokud se nově příchozí z klanu zeptá co má expit
tak toto by mohlo být vodítkem.
Tankožrout
jinak dík JK za krutou realitu,
ale snad dokážeme vypilovat boj i s našimi Kv1S, IS3 a SU :-)
__________________________________________________________
__________________________________________________________
Dne 28.3.2013 19:34, JK napsal(a):
> Obecně je potřeba technika, která je rychlá, spolehlivá ( = nebouchá,
> nehoří) a nakládající ( = vynikající alfa nebo DPM). Na alfu jsou
> TDčka, na DPM jsou WZ, T32 a VK.
>
> 3x WZ-131 / 2x WZ-132 (poslední 85mm dělo doplněné goldem, vysokej
> camo skill, žárovka podmínkou, optika, nabíják, stabík) => spolehlivě
> rozebere dvojici AMX 13 90 na klíčových místech, což nejčastěji
> používá soupeř)
> => 21 / 16 tier bodíků; 3x 131 je asi lepší.
>
> libovolná kombinace JPII/Mle48/T-34-2/AMX 50 100 - 3 kousky na útok
> => 24 bodů; T-34-2 s perkem u loadera + 122Mm dělem + HEAT; nabíják,
> pohon, stabík.
>
> 2x Hummel (jeden s druhým dělem a HE, druhej se stock dělem a HEAT;
> ten s HEAT s tím musí umět střílet!)
> 1x S-51 (HE) / GW Panther s HEAT (musí s tím umět střílet!)
> => 16 bodů artyny
>
> 61, resp. 56 bodů celkem. Do celkových 90ti to pak doplnit T32,
> případně VK4502A.
> Jestli zbydou body 3, vzít SU-26 s goldem. Jestli zbydou body 2, vzít
> Bisona s goldem, případně T2 LT. Nic jinýho tam nemá smysl.
>
> Takhle je to postaveny strašně moc na skillu hráčů s LT, útočné
> skupině a arty... Nestaví se to klasicky na heavynách a vyžaduje to
> zásadně odlišnej přístup, oprostit se od toho, že TD se hraje jako
> kemper zezadu.... TD se hraje jako útočné dělo vepředu. Heavy jsem
> používal spíš na držení pozic, než na útok. Na útok je potřeba mobilita.
>
> Pro tuhle hru je potřeba:
> a) velitel v LT nebo arty (nejlepší přehled o dění)
> b) sehranost artyn a LT dohromady ( = artynáři ať si dělají platoony s
> WZ a učí se střílet na požádání)
> c) schopnost TD a medkařů být v předu a nakládat.
>
> Většina map je otevřených a tam je tahle sestava vhodnější. Do města
> se to ale dá použít zrovna tak - s T32kama zdržovat postup na
> sidescraper nebo hulldown za hromadama bordelu/v okýnkách a hlavvní
> útok to profičí přes kopec...
>
>
> Ne, hraní takových rot není žádná prdel a v rotách mám velmi nerad
> více než jednu pořážku, nakolik je tam konkurence obvykle velmi špatná
> (teda pokud nenarazíme na PTS/OMNI/HAMI/EHW..., kteří to hrát umí
> (narozdíl od BIA)).
>
> V rotách jde o víc xp a o víc kreditů, takže chuť a potřeba vyhrát je
> úplně někde jinde.
>
>
> Jestli to chcete hrát stylem "co dům dal", nezbývá než popřát hodně
> štěstí (protože nic jinýho vám to nevyhraje).
>
>
>
> JK
———
Zpět