Včerejší roty mazáků ...jen tak z prdele -aktualizace 28.3

27.03.2013 11:17

Včera 26.3 došlo ke spontánní rotě mazáků,vítězství roty se odvíjela hlavně od brilantního výkonu "tankožroutek"+ "vendy_cz"  :-)

 

Článek Gurpa je neobjektivní a fakta jsou vytržená z kontextu, data mnou poskytnutá měla ukázat že nesehraný tým pod nevelením dokáže uzmout vavřín. To že mne očerňuje na základě mého screenu je osobním útokem na nejhoršího člena na klanu a to teda přepísk. Neukazuj mi v bitvě svoje záda.
Tankožroutek reakce

Reakce gurp33:konečně jsem zhlédl dva záznamy vendy_cz z bitvy,a byl jsem překvapen, celkem vysokou úrovní bitev.
V mnoha případech byl výběr žáků zvláštnich škol, v přesile a přesto jsme zvitězili.
PS:svoje záda mám rád
 

(vendy má soudružský závazek konečně jsi koupit toho 7mičkového French heavy,hrachy na to má, jen je spořivá) 

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.